18 Νοεμβρίου 2014

Το σώμα μου - Ο εαυτός μου




Με αφορμή τη θεματική ενότητα για το σώμα μας, σχεδιάσαμε το σώμα ενός παιδιού, το ζωγραφίσαμε και "αντιγράψαμε" τα μέλη του από τον πίνακα αναφοράς…










Γνωρίζοντας τον εαυτό μας φέτος και έχοντας υπόψη πάντα τη τεχνολογία αποφασίσαμε και εμείς να τραβήξουμε τις δικές μας "selfies". Στο κινητό ζωγράφισαν τον εαυτό τους και έπειτα αναπαρέστησαν πως τον βγάζουν φωτογραφία.






Είμαι μοναδικός

‘’Κοιτάξαμε’’ τους εαυτούς μας στον ‘’καθρέπτη’’ 
                                                       Ομορφύναμε το αρχικό του ονόματός  μας                                                                                                              Και φυσικά αφήσαμε το δακτυλικό μας αποτύπωμα.




Τα μπαλόνια του εγώ

Τα μπαλόνια ανεβαίνουν ψηλά και παίρνουν μαζί τους στον ουρανό:
Ποιοι είμαστε ,πόσο χρονών είμαστε αλλά και τα αγαπημένα μας   χρώματα, φαγητά και παιχνίδια





Είμαι… και μπορώ να…

      Στην προσπάθεια να γνωρίσουμε τους εαυτούς μας καλύτερα , αφού φτιάξαμε τα πρόσωπα μας με τα χαρακτηριστικά τους , από κάτω αποφασίσαμε να βάλουμε τι είμαστε , ένα θετικό στοιχείο που έχει ο εαυτός μας και φυσικά σε αυτό βοήθησαν και οι συμμαθητές μας λέγοντας τις απόψεις τους .

    Όμως ο εαυτός μας δεν σταματά στα θετικά στοιχεία της προσωπικότητας μας. Έχει και ικανότητες και μπορεί να γίνει μέχρι και super ήρωας.

   Έτσι γίναμε και εμείς και είπαμε τι μπορούμε να κάνουμε με τις super δυνάμεις μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.