Αφού γνωρίσαμε τα μέρη του σώματος και επεξεργαστήκαμε
πίνακες αναφοράς με το σώμα
Στη συνέχεια με τη βοήθεια ενός παιδιού σχεδιάσαμε το περίγραμμα του ανθρώπινου σώματος και γράψαμε τα μέρη και τα όργανα από τα οποία αποτελείται.
Στη συνέχεια τα παιδιά τοποθέτησαν κάρτες σε σωστή χρονική σειρά
(από την μικρότερη ηλικία στη μεγαλύτερη).
(από την μικρότερη ηλικία στη μεγαλύτερη).
Αφού γνωρίσαμε τις ομάδες τροφίμων στη συνέχεια χωριστήκαμε σε μικρές
ομάδες και η κάθε ομάδα ανέλαβε να ζωγραφίσει και να γράψει όπως μπορεί τις
τροφές τις οποίες αντιπροσώπευε.
Κατόπιν κάναμε την ομαδική εργασία με τίτλο
"Μπορώ να φάω ένα ουράνιο τόξο τοποθετώντας στο κατάλληλο χρώμα την σωστή τροφή."
"Μπορώ να φάω ένα ουράνιο τόξο τοποθετώντας στο κατάλληλο χρώμα την σωστή τροφή."
Διαβάσαμε πληροφοριακό υλικό για τις βιταμίνες και στη συνέχεια κάναμε
εργασίες για την εμπέδωση κατανάλωσης των σωστών τροφών.
Φυσικά δεν έλειψε και η πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής, όπου αφού
την επεξεργαστήκαμε τα παιδιά έφτιαξαν την δική τους ατομική πυραμίδα τα
ατομικά τους σουπλά και έπαιξαν με το επιτραπέζιο παιχνίδι της υγιεινής
διατροφής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.