28 Νοεμβρίου 2014

Δανειστική Βιβλιοθήκη





 Συζητώντας με τα παιδιά για την έννοια του δανεισμού, προκύπτει ότι οι περισσότεροι είχαμε προηγούμενη εμπειρία με τη δανειστική βιβλιοθήκη και αποφασίζουμε να κάνουμε μία «πρόβα» φέρνοντας στο σχολείο το αγαπημένο τους βιβλίο από το σπίτι
 



Ο καθένας παρουσιάζει το βιβλίο του, διαβάζοντας τον τίτλο και μιλώντας για το περιεχόμενό του.

Στη συνέχεια, επιλέγουμε το βιβλίο που θα προτιμούσαμε να δανειστούμε και το διαβάζουμε. Ολοκληρώνοντας την «πρόβα» της δανειστικής βιβλιοθήκης, γράφουμε τον τίτλο και ζωγραφίζουμε κάτι που μας άρεσε από το παραμύθι του συμμαθητή μας, που διαλέξαμε για να διαβάσουμε
 




Με αφορμή την "πρόβα", προέκυψαν προβληματισμοί για τη χρήση των βιβλίων και αποφασίσαμε να γράψουμε κανόνες για την σωστή λειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης. Στο τέλος, φυσικά, βάλαμε και την υπογραφή μας, υποσχόμενοι με αυτόν τον τρόπο ότι θα τους τηρούμε.

Ολοκληρώνοντας τους κανόνες ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε τα βιβλία

Κάθε παιδί επιλέγει ένα βιβλίο και προσπαθεί να διαβάσει τον τίτλο του, βλέποντας την εικονογράφηση του βιβλίου.

Περιγράφει το εξώφυλλο και στη συνέχεια δίνει το δικό του τίτλο.


Τον αντιγράφουν όπως μπορούν και ζωγραφίζουν ένα διαφορετικό εξώφυλλο που θα ταίριαζε στο βιβλίο.








Το έντονο ενδιαφέρον των παιδιών για τα βιβλία μας οδήγησε σε περαιτέρω δραστηριότητες:
-Γράψαμε σε καρτέλες τους τίτλους των βιβλίων και σχολιάσαμε αν είναι γραμμένες με κεφαλαία η με μικρά γράμματα.


Αντιστοιχήσαμε την κάθε καρτέλα με το βιβλίο που ταιριάζει



Χορέψαμε το χορό των βιβλίων: Τα μισά παιδιά παίρνουν τις καρτέλες με τους τίτλους των βιβλίων και τα άλλα μισά τα βιβλία. Χορεύουμε με την μουσική και όταν σταματήσει γινόμαστε ζευγάρια: το βιβλίο με το σωστό τίτλο.

  

Καλές αναγνώσεις!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.