16 Νοεμβρίου 2015

Το σώμα μου - ο εαυτός μου!






Ξεκινήσαμε παίζοντας με τη βοήθεια ενός καθρέφτη… “Βλέπω, βλέπω, μα τι βλέπω;” Ποιά εικόνα έχω για το είδωλό μου στον καθρέφτη; 

Στη συνέχεια , ζωγραφίσαμε το είδωλό μας στους δικούς μας καθρέφτες . 

Και έτσι αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με το σώμα μας! Ύστερα από αρκετά ψυχοκινητικά παιχνίδια ήρθε η ώρα για συζήτηση και ομαδική εργασία... Για ποιους λόγους είναι απαραίτητα τα χέρια μας; 

Η συζήτηση για τα χέρια, μας οδήγησε και σε άλλα μέρη του σώματος μας όπου και υπήρξε “έντονη” διαφωνία για το ποιος έχει τη μεγαλύτερη πατούσα και η λύση ήταν μια… "Ας μετρηθούμε!" Αρχικά, μετρήσαμε και κόψαμε το αποτύπωμα της πατούσας μαζί με το παπούτσι φυσικά! 

Καθώς δεν είχαμε μέτρο, προέκυψε ο προβληματισμός για το πώς θα μετρήσουμε αυτά που κόψαμε!
Η ιδέα για να μας “βοηθήσει μια κορδέλα” έδωσε τη λύση στο πρόβλημα μας!Μετρήσαμε, κολλήσαμε και έτσι απλά καταλήξαμε! 


Και να που ήρθε η ώρα να ξεφύγουμε λίγο από την πραγματικότητα… ”Ποιός σούπερ ήρωας θα ήθελα να είμαι και ποια σούπερ δύναμη θα ήθελα να έχω;” 

Τέλος, δεν θα μπορούσε να λείψει η τέχνη από αυτή την ομάδα! Μελετήσαμε και επεξεργαστήκαμε τον υπέροχο χρωματιστό πίνακα του Kandinsky (Las Musas de Kandinsky) και συζητήσαμε για την αφηρημένη τέχνη. Τι παρατηρούμε; Ποιες εικόνες μας δημιουργεί;


Ώρα να γίνουμε μικροί ζωγράφοι...χρησιμοποιώντας λαδοπαστέλ αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε τον εαυτό μας στην αφηρημένη τέχνη! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.