12 Νοεμβρίου 2015

Το Κουτί με το Θησαυρό Σπουδαίων Προσώπων




Ποιοι είμαστε επιτέλους εμείς, τα μέλη της σούπερ αγαπο-ομάδας;
Πως γνωριστήκαμε καλύτερα; Πως ήρθαμε πιο κοντά ο ένας με τον άλλον;;. !! Τι θα λέγατε να μοιραστούμε τον θησαυρό μας;

Ναι,  το παιχνίδι ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ έχει ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς!

Από την αρχή της χρονιάς  στη τάξη μας μπήκε το κουτί του θησαυρού. το οποίο  το έπαιρνε κάθε μέρα και ένα διαφορετικό παιδί.

  Ζητήθηκε από τα παιδιά να βάλουν εκεί, τα 3 αγαπημένα τους αντικείμενα. Το παιχνίδι ξεκίνησε με μένα, όπου έβαλα το δικό μου θησαυρό, και το άλμπουμ του εαυτού μου.








Κάθε μέρα, το παιδί που από την προηγούμενη είχε πάρει το κουτί, παρουσίαζε στην ολομέλεια το θησαυρό του και τα υπόλοιπα παιδιά του έπαιρναν συνέντευξη. Ενδεικτικές ερωτήσεις: «Ποιος σου το έφερε αυτό; Πως παίζεις με αυτό, ατομικά ή ομαδικά; Πως θα νιώσεις άμα το χάσεις; Πως παίζεις  με αυτό, ατομικά ή ομαδικά;; κλπ»





Ακολουθούσαν  ερωτήσεις από κάρτες  τριών τύπων: ερωτήσεις –κάρτες ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ, ερωτήσεις ΘΑΡΡΟΥΣ, ερωτήσεις με πληροφοριακό χαρακτήρα. Για παράδειγμα, μια κάρτα ικανότητας  ήταν η εξής:  «Πιάσε το δεξί σου αυτί με το αριστερό σου χέρι και κάνε κουτσό!!» Μια κάρτα θάρρους ήταν η εξής: «Ανέβα στη καρέκλα και πες μας όποιο τραγούδι θέλεις εσύ!» . Και μια κάρτα με ερώτηση ενδεικτική: « Πες μας τι σου αρέσει να κάνεις με τους φίλους σου».

Η παρουσίαση έκλεινε με τα παιχνίδια: τροχός των εντυπώσεων ( βασισμένη στην ιδέα της Καλλιόπη Παπουτσάκη), ο κύβος των αγαπημένων (αγαπημένο, χρώμα, φαγητό. Εποχή, γιορτή, ζώο, παραμύθι κλπ) με το αποτύπωμα της παλάμης του παιδιού στο μεγάλο χαρτόνι όπου φτιάχνουμε σταδιακά το ΣΤΕΦΑΝΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ και τέλος το ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ (σε ένα χάρτινο μεγάλο δέντρο με «αγαπο-καρδουλο-φρούτα, όπου στο καθένα ήταν γραμμένο το όνομα ενός παιδιού, γράφαμε μέσα στη καρδιά, την επιθυμία του  κάθε παιδιού που παρουσίαζε το θησαυρό του.) 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.